Big bag :)

Dzień jak co dzień. Właśnie wróciłam z uczelni, egzamin zaliczony, kolejny jutro. Perspektywa dzisiejszej  nocy nad książkami nie podoba mi się. Jeszcze do 13 lutego muszę się pomęczyć, a potem... ferie.
Macie jakieś plany na ferie, moje drogie blogerki?
Oto mój dzisiejszy outfit, trochę go przerobiłam do zdjęć. Dziś jest zimno więc, do szkoły założyłam do tego czarne rajstopy i czarne bolerko - Stardivarius, płaszcz i zimowe botki. W domu paraduję w dresie.

Ostatnio dostałam torebkę o której marzyłam. Jak wydać marzenia się spełniają :)


Dodatkowo mam sporo fajnych ciuchów i dodatków na sprzedaż. Jeśli jesteście zainteresowane to piszcie o tym w komentarzach a wystawie je na Allegro. 

Carolina

Share:

14 komentarze

  1. tak poszlas na uczelnie???

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie, gdybym tak poszła ubrana to bym zamarzła, zapewne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ok,. rajstopy i bolerko. ta spodnica jest zby ekstrawagancka do szkoly. dobra niewazne:)) bardzo ladna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może "To" tak wygląda na zdjęciu, ale spódnica wcale nie jest taka krótka. Sięga przed kolano. Na uczelnie nie ubieram się wyzywająco.

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie wydaje się krótsza:)) jestem ciekawa jak ubierasz się wychodzac na impreze... wstaw kilka zdjec, moze pomozesz niejednej blogierce

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na swej uczelni widziałam dużo znacznie bardziej "wyzywająco" ubranych lasek... w sumie niekiedy siebie mogłabym do tego zaliczyć jeżeli liczyć dekolty. Ba! Trzeba by widzieć jedną z wykładowczyń UAM, która nosi szpilki 16cm z jakimiś kamyczkami i diamencikami na obcasie, obcisłe legginsy i krótkie sweterki.. heh, czemu wiec studencie mieliby ubierając się zachowawczo skoro i tak wyglądają lepiej od takowej wykładowczyni? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ile wazysz? nie wiem czy to pytanie jest na miejscu, ale ciekawosc mnie zzera, bo jestem podobnej postury:) grube nogi, ładny brzuch:)Jolka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobietę o wagę i o wiek się nie pyta, podobno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to się tyczy mezczyzn:)) spoko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj tam...
    Tak właściwie to na ile wyglądam?
    :P

    OdpowiedzUsuń
  11. na 49:)mowie powaznie, masz super brzuch, jestes drobna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jesteś! Bardzo chciałabym tyle warzyć :) Jak schudnę 4 kg to osiągnę taka wagę, wtedy na pewno Wam o tym napisze ;p
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet jesli ważysz odrobinę ponad 50, to uwierz, ze nie widac:))kurde zazdroszcze brzucha:))

    OdpowiedzUsuń
  14. I like what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
    Keep up the wonderful works guys I've added you guys to our blogroll.

    Review my blog: hurtownia torebek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Krytykę biorę na klatę !
Na pytania postaram się odpisać jak najszybciej!
PROSZĘ nie spamować!