Kormoran Wellness SPA / Rowy / Laser X-lash / Wycieczka nad morze

Nareszcie upragniony i długo oczekiwany weekend, podczas którego postanowiłam nadrobić blogowe zaległości.
Zanim zaczniecie czytać i oglądać, muszę was ostrzec, że post zawiera moje zdjęcia zupełnie soute (bez makijażu)!!!
Kilka tygodni temu dostałam od "wróżki" wyjazd poza granice Warszawy, uznałam że bardzo miło będzie się wyrwać choć na chwilę z głośnej stolicy. Gdy przeczytałam zaproszenie okazało się, że to nie byle jaka oferta tylko wycieczka nad morze i to do SPA...
 "Kormoran - Wellness Medical SPA". Dokładnie do malutkiej miejscowości  ROWY.
 Kormoran - Wellnes Medical SPA
Nie zastanawiając się nawet chwili, zdecydowałam się na wyjazd. W natłoku obowiązków spakowałam najmniejszą podróżną torbę jaką mam i pojechałam autobusem na wycieczkę. Towarzyszyły mi inne dziennikarki i blogerki, dziewczyny tak samo kochające modę i przygody jak ja (Aga , Aghata, Karolina i Laura). Kormoran SPA
Po siedmiu godzinach siedzenia w autobusie, co z tego, że nowym i wygodnym, ale to zawsze autobus, zawitałyśmy do pięknego hotelu oddalonego o 10 minut na piechotę od morza. Ze względu na pogodę i siarczysty mróz nie było mi dane nad nie dotrzeć, ale wierze koleżankom, że nawet w zimie morze wygląda nieprzyzwoicie ładnie. Prawie jak na pocztówkach.
W sobotę każda z nas miała możliwość skorzystać z zabiegów upiększających, nie byłabym sobą gdybym się na to nie skusiła. Po rozmowie z lekarzem wybraliśmy dla mnie zabieg laserem X-lash, który miał za zadanie poprawić koloryt mojej skóry, zlikwidować drobne zmarszczki i pozbyć się pojedynczych niedoskonałości. Wpływa również na pobudzenie fibroblastów do syntezy nowych włókien kolagenowych. Po zabiegu przez 12 godzin musiałam chodzić z maską na twarzy, ale właśnie po to jest SPA, aby rezygnować z makijażu, zregenerować ciało i umysł i odpocząć w wielkim szlafroku. Poza laserem skusiłam się jeszcze na masaż leczniczy pleców. Obecnie mój siedzący tryb pracy i spędzanie bitych ośmiu godzin przed ekranem komputera dało o sobie znać. Poddałam się leczniczym dłoniom Pana Piotra, masaż przyniósł mi niesłychaną ulgę, dziękuję!!

Wieczorem odbyła się uroczysta konferencja z udziałem Magdaleny Różdżki i Kazimiery Szczuki
 na której dowiedziałyśmy się dosłownie wszystkiego o nowym laserze X-lash.
W niedzielę czekała na nas jeszcze masa atrakcji baseny, sauny i bicze wodne, a potem...
już tylko szara rzeczywistość.
Wróciłam naprawdę bardzo zrelaksowana, gdyby nie kolejne kilka godzin w autobusie,
 to oceniłabym ten wyjazd na 10.